Obchodní podmínky internetového obchodu

certifikat_dtest

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.eshop-zemedelske-potreby.cz. Podmínky blíže upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.

 

logo-tri
Kontaktní údaje

Název: Zemědělské potřeby M+S s.r.o.
Sídlo: Hlubocká 11, 373 61 Hrdějovice
IČ: 28121121
Zapsaná: u Krajského soudu v Českých Budějovicích, oddíl C, vložka 18453
Telefon: +420 380 830 869
Email: info@zemedelske-potreby.cz
Kontaktní adresa: Hlubocká 11, 373 61 Hrdějovice
Seznam provozoven:    Hrdějovice - Hlubocká 11,
                                          Plzeň - Výsluní, Za Rybárnou 56,
                                          Telč - Vystrčenovice č.p. 2,
                                          Brno - Řečkovice a Mokrá Hora, Jandáskova 640/40,
                                          Jirkov - Mlýnská 331
                                          Roudnice nad Labem - Na kopečku 2419

Provozní doba: Hrdějovice: PO-PÁ od 8:00 do 17:00 hodin. Další informace o výdejních místech naleznete zde.

Prodávající se zavazuje na písemnou nebo elektronickou korespondenci ze strany kupujícího reagovat neprodleně, nejpozději ve lhůtě dvou pracovních dnů.

logo-jedna
Informace

Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží.

Informace o přijímaných způsobech platby jsou uvedeny zde. Prodávající nepožaduje žádné poplatky v závislosti na způsobu platby.

Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky. 

Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky. 

Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky.

logo-jedna
Doručování zboží

Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, nejpozději do 15 dnů od potvrzení objednávky, pokud u jednotlivého zboží neuvádí jinou lhůtu k dodání. Je-li u zboží uvedeno „skladem“, prodávající zboží odešle nejpozději do dvou pracovních dnů. Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval. 

Nekompletní dodávka

Pokud nastane situace, kdy některá nebo některé z položek objednávky kupujícího nebudou skladem, nebo je u nich jiná lhůta dodání, zašle prodávající po dohodě s kupujícím ty položky, které jsou ihned k dispozici.

Jestliže objednávka nebyla kompletní a zbytek objednaného zboží dopošle prodávající kupujícímu v pozdějším termínu, poštovné hradí kupující pouze jedenkrát, jako by tomu bylo při vyřízení kompletní objednávky.


Doklady ke zboží, zejména daňový doklad, potvrzení a certifikáty, odešle prodávající kupujícímu ihned po převzetí zboží, nejpozději do dvou dnů od převzetí zboží spotřebitelem. 

Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti z vadného plnění a jakým způsobem může kupující práva z nich uplatnit.

Cena a způsob doručení (podrobné informace naleznete zde)

Nepřevezme-li kupující zboží v dohodnuté době porušením své povinnosti, je povinen prodávajícímu zaplatit poplatek za uskladnění za každý den prodlení ve výši 10,- Kč, maximálně však 300,- Kč, a náhradu nákladů za přepravu (poštovné), kterou musel prodávající zaplatit třetím osobám (to neplatí v případě odstoupení kupujícího od smlouvy v zákonné 14denní lhůtě). Prodávající je oprávněn poté, co kupujícího prokazatelně e-mailem upozorní a poskytne mu novou přiměřenou lhůtu pro převzetí, zboží vhodným způsobem prodat. Náklady na uskladnění a náklady marného dodání zboží z důvodu nedostatku součinnosti na straně kupujícího v nezbytně nutné výši je prodejce oprávněn vůči kupujícímu započíst na výtěžek prodeje.

logo-jedna
Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14  dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. 

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14  denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání  do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží.  Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

Výjimky: Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že ke splnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby.

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy je dostupný zde.

logo-tri
Práva a povinností z vadného plnění

Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá. 

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši. 

Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží. 

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

U prodávaného použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu. 

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

•             odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;

•             bezplatné odstranění vady opravou; 

•             přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo

•             vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala. 

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny
.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

U vybraného zboží se prodávající zavazuje kupujícímu nabídnout rozšířenou smluvní záruku.

U vybraného zboží s cenou nad 3000 Kč se prodávající zavazuje poskytnout kupujícímu bezplatně rozšířenou smluvní záruku v trvání nejméně 36 měsíců.

logo-tri
Vyřízení reklamace

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace. 

Formuláře ke stažení zde:
 Uplatnění reklamace (reklamační list).doc

Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná. 

Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní. 

Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy. 

Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části. 

Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku e- mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS.

U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.

Prodávající se zavazuje reklamaci zboží nutné potřeby (kočárek, zdravotnické pomůcky aj.) vyřídit včetně odstranění vady bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Alternativně může po dobu reklamace poskytnout náhradní výrobek.

logo-tri
Ochrana osobních údajů

Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

Prodávající se zavazuje osobní údaje kupujícího neposkytnout jiným třetím subjektům než smluvnímu dopravci za účelem dodání zboží.  

Prodávající umožní nákup bez registrace, přičemž údaje neregistrovaných kupujících využije výhradně k plnění předmětu smlouvy, nikoliv k marketingovým či obchodním účelům.

Prodávající je oprávněn zasílat kupujícímu vlastní obchodní sdělení, jen pokud si je kupující aktivně vyžádá, a to jen do doby, než kupující prodávajícímu sdělí, že zasílání chce ukončit. 

Toto sdělení kupující může učinit na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.

logo-tri
Řešení sporů
 
 
Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.

Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

Spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.

Kupující se rovněž může obrátit s žádostí o radu ohledně svých spotřebitelských práv na dTest, o.p.s. přes www.dtest.cz/poradna či na telefonu 299 149 009. Prodávající se zavazuje usilovat přednostně o mimosoudní řešení sporů s kupujícím, pokud je kupující neodmítne. Mimosoudní urovnání sporu lze provést také prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz na webové stránce www.vasestiznosti.cz.

Tento postup není mediací dle zákona č. 202/2012 Sb., o mediaci, v platném znění, ani rozhodčím řízením podle zákona č. 216/1994 Sb., o rozhodčím řízením a výkonu rozhodčích nálezů, v platném znění, a jeho využitím není dotčeno oprávnění stran obrátit se se svým nárokem na Českou obchodní inspekci či na soud.

Po dobu trvání jednání o mimosoudním urovnání sporu neběží ani nezačnou běžet promlčecí a prekluzivní lhůty podle občanského zákoníku, dokud jedna ze stran sporu výslovně neodmítne v jednání pokračovat.

Prodávající se zavazuje v případě souhlasu kupujícího usilovat o naplnění doporučujícího stanoviska dTestu.

Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).
 
Ostatní

Kupujícím se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí spotřebitel, jímž je člověk, který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti ani v rámci samostatného výkonu svého povolání.

Prodávajícím se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí podnikatel, který na rozdíl od kupujícího při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.

Zpětný odběr elektrospotřebičů

Prodávající zajišťuje zpětný odběr elektrozařízení z domácností a oddělený sběr elektroodpadu, baterií a akumulátorů, v souladu s příslušnými právními předpisy. Zákazník je oprávněn odevzdat staré elektrozařízení při nákupu nového obdobného elektrozařízení nebo baterií či akumulátorů na provozovně prodávajícího.

Zákazník je dále oprávněn odevzdat elektrozařízení, elektroodpad či baterie nebo akumulátory na sběrných místech společnosti REMA Systém, a.s. (Systém ekologického nakládání s elektroodpadem) nebo REMA Battery, s.r.o. (Systém ekologického nakládání s bateriemi), uvedených na jejich webových stránkách www.remasystem.cz a www.remabattery.cz. Zákazník je také oprávněn vrátit elektrozařízení, elektroodpad či baterie nebo akumulátory ve sběrnách určených ke sběru uvedeného odpadu v příslušné obci.

Prodávající dále zajišťuje zpětný odběr elektrozařízení od domácností zdarma přímo v domácnosti, pokud si zákazník objedná zboží podobného typu a  použití. Zpětný odběr se vztahuje na elektrozařízení v počtu odpovídajícím objednanému zboží.

Elektrozařízení, elektroodpad, baterie ani akumulátory nesmí být odstraňovány spolu se směsným odpadem, ale musí být odkládány na místech k tomu určených, tj. ve sběrných dvorech nebo místech jejich zpětného odběru, např. na místech uvedených výše. Uvedená zařízení a odpady budou dále využity k výrobě nových zařízení. Nebezpečné a škodlivé látky z těchto zařízení a odpadů mohou poškodit životní prostředí či lidské zdraví.

Prodávající je též zapojen do systému sběru a recyklace obalových odpadů u společnosti EKO-KOM, a.s.

Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů.

Smlouva a otázky související se řídí českým právem.

Změny obchodních podmínek v jiné než oboustranně odsouhlasené písemné formě jsou vyloučeny.

Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 25. února 2016.

Tyto obchodní podmínky, byly vypracované dTest, o.p.s.
 jehož cílem je zpřehlednění a zjednodušení obchodních podmínek, zlepšení vztahu mezi spotřebitelem a podnikatelem a jasná garance obchodních podmínek pro kupujícího - spotřebitele.

Udělená značka dTest obchodní podmínky má platnost od 10. prosince 2015 – 9. prosince 2016.

V případě dotazů k těmto obchodním podmínkám či při nespokojenosti s jednáním provozovatele nás můžete kontaktovat telefonicky na poradenské lince dTest: 299 149 009, elektronicky vložením dotazu na www.dtest.cz/spotrebitelska-poradna nebo písemně na adrese: dTest, Černomořská 419/10, 101 00 Praha 10.

Nevíte si rady?

Zeptejte se nás telefonicky
nebo e-mailem

telefon  +420 380 830 869 
e-mail   info@zemedelske-potreby.cz 


Polypropylenový pytel na obilí 56 x 125 cm na 60-70 kg

13,3 Kč

Polypropylenový pytel na obilí 56 x 125 cm na 60-70 kg - vhodný na oves. Tkané polypropylenové obilní pytle PP jsou vhodné kromě obilí, zrní, na sypké materiály (mouka, cukr, slad, mák, kmín a další sypké zemědělské komodity), na písek

Sedačka Granit mechanicky odpružená koženkový potah do traktorů, vozíků

2 788 Kč

Sedačka Granit mechanicky odpružená koženkový potah do traktorů, vozíků - vhodná pro traktory, zemědělské stroje, vysokozdvižné vozíky, stavební a speciální stroje, kompletní traktorová sedačka včetně PVC-potahu (koženka). Mechanicky

Dřevorubecká helma Granit v kombinaci se sluchátky a ochraným štítem

467 Kč

Dřevorubecká helma Granit v kombinaci se sluchátky a ochraným štítem - profi dřevorubecká přilba lesnická pro profesionální použití s testovanou ochranou sluchu a obličeje, ochranná helma podle EN 397, ochrana obličeje podle EN 166

Elektrická odstředivka mléka SCM 80 kapacita 100 l za hodinu celokovová

6 700 Kč

Elektrická odstředivka mléka SCM 80 kapacita 100 l za hodinu celokovová - elektrická odstředivka na mléko, smetanu, odlučovač nebo separátor mléka a smetany má výkon 100 litrů za hodinu. Kapacita nádoby na mléko je 12 litrů. Počet disků

Sušené pivovarské kvasnice kelímek 1 kg pro koně, skot, psy, slepice

104 Kč

Sušené pivovarské kvasnice kelímek 1 kg pro koně, skot, psy, slepice - sypké pivovarské kvasnice, zdraví prochází žaludkem. Pivovarské kvasnice se používají k léčbě průjmových onemocnění už dlouhou dobu. Vytvořením ochranného biofilmu na střevní sliznici

Skládací pozinkovaný sklopec na kuny, tchoře a kočky s 1 dvířky

1 197 Kč

Skládací pozinkovaný sklopec na kuny, tchoře a kočky s 1 dvířky - klec má rozměry 370 x 750 x 340 mm, lapák, sklopná past na kuny je vyrobena z drátěného pozinkovaného pletiva na odchyt kun, tchořů a koček.

Polypropylenový pytel na obilí 56 x 125 cm na 60-70 kg

13,3 Kč

Polypropylenový pytel na obilí 56 x 125 cm na 60-70 kg - vhodný na oves. Tkané polypropylenové obilní pytle PP jsou vhodné kromě obilí, zrní, na sypké materiály (mouka, cukr, slad, mák, kmín a další sypké zemědělské komodity), na písek

Sedačka Granit mechanicky odpružená koženkový potah do traktorů, vozíků

2 788 Kč

Sedačka Granit mechanicky odpružená koženkový potah do traktorů, vozíků - vhodná pro traktory, zemědělské stroje, vysokozdvižné vozíky, stavební a speciální stroje, kompletní traktorová sedačka včetně PVC-potahu (koženka). Mechanicky

Dřevorubecká helma Granit v kombinaci se sluchátky a ochraným štítem

467 Kč

Dřevorubecká helma Granit v kombinaci se sluchátky a ochraným štítem - profi dřevorubecká přilba lesnická pro profesionální použití s testovanou ochranou sluchu a obličeje, ochranná helma podle EN 397, ochrana obličeje podle EN 166

Elektrická odstředivka mléka SCM 80 kapacita 100 l za hodinu celokovová

6 700 Kč

Elektrická odstředivka mléka SCM 80 kapacita 100 l za hodinu celokovová - elektrická odstředivka na mléko, smetanu, odlučovač nebo separátor mléka a smetany má výkon 100 litrů za hodinu. Kapacita nádoby na mléko je 12 litrů. Počet disků

Sušené pivovarské kvasnice kelímek 1 kg pro koně, skot, psy, slepice

104 Kč

Sušené pivovarské kvasnice kelímek 1 kg pro koně, skot, psy, slepice - sypké pivovarské kvasnice, zdraví prochází žaludkem. Pivovarské kvasnice se používají k léčbě průjmových onemocnění už dlouhou dobu. Vytvořením ochranného biofilmu na střevní sliznici

Skládací pozinkovaný sklopec na kuny, tchoře a kočky s 1 dvířky

1 197 Kč

Skládací pozinkovaný sklopec na kuny, tchoře a kočky s 1 dvířky - klec má rozměry 370 x 750 x 340 mm, lapák, sklopná past na kuny je vyrobena z drátěného pozinkovaného pletiva na odchyt kun, tchořů a koček.